Parfym problem!

 
 
 
Är det bara jag som är less på parfymer/body mists/ body splash som håller lukten i typ tre timmar sen försvinner det nästan helt- jag tror inte det.
 
Så jag tänkte dela med mig av en idee jag kom på ikväll som är riktigt bra ifall man inte orkar ta med en hel flaska i väskan. Ni vet sånna där små flaskor man brukar få provparfymer i? 
 
 
sånna↑
 
Man tömmer den på nuvarnade parfym ifall man inte använder den parfymen, så tar man isär den lite försiktigt så inte hela grejen går sönder och förstör hela väskan. Sen fyller man bara den med den parfymen man använder mest till vardags och kan ha överallt och ta fram när som helst, ser ju lite skumt ut om man tar fram någon fet flaska och börjar spruta. Så då är det här ett bra sätt, praktiskt, diskret och användbart. 
 
Det ryms ju inte så mycket i en sån där så man kan ju byta parfym när man vill också. För tillfället har jag bara en och det är med jordgubbs bodymisten från the body shop som luktar såååå gott! Nästa gång jag ska på stan ska jag fråga runt efter fler prover så jag kan göra med flera av mina parfymer så jag kan välja istälelt för att alltid behöva ha samma. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback