Känner mig som fem igen

nog kommer man sakna det lite ändå.. haha. 
 

Ligger i sängen, äckligt glad! Hoppas humöret håller sig till imorgon, nä skojar med er. Jag är aldrig glad på morgonen haha. Men vi får hoppas det kommer tillbaka senare på dagen. 
 
Längtar SÅÅÅ till ridlektionen på kvällen, känner mig som fem igen och undrar vilken häst jag kommer få, haha hör ni? vad är det med mig :P Men det ska bli riktigt kul, men även se nya och gamla klasskompisar samt nya klassen. Sen att få träffa mina tre bitches, hur längesen som helst ju. 
 
Ja kan ju även skriva om kvällen som bestått av skolfix, leta busskort (lyckades ej hitta lol), skönhetsfix (det lät fel men ni fattar, ansiktsrengörning och sånt skit), lyssna på musik, lagra upp lite ideer för outfits och massa sånt där nyttigt och kul. Sen mitt i allt fick jag växtvärk i benet också, kvällen kunde ju nästan inte blir bättre haha! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback