host host host

 
 
Ska snart lägga mig och sova, men före det ska jag beställa några grejer som är till Thorre. Sen måste jag få in en tur till stan med Ewa snart, usch vad jag vill shoppa!!! Bra att Ewa har mer vett än mig, haha så hon stoppar mig ibland. 
 
Hostar som bara den så vi får se hur det går att sova ikväll, massa massa mediciner så borde det funka prima ;-) Hinner nog ge sig innan jag bestämt hur jag ska ha håret imorgon och ifall jag ska ha smink eller inte, vilka problem va :P Har redan en outfit som känns såhär höstsomrig, haha ni får se imorgon på morgonen för då ska jag försöka hinna blogga. Sen kan ni följa mig på instagram "jennielooi" för att se alla outfits och massa andra bilder från min vardag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback