ouch

Hallå.
Dagen har varit stressig men rolig, jag är ju inte den som stressar upp mig i första taget så det var inte så illa haha. Men barnen verkade glada och nöjda. Får se hur det går imorgon med påskäggsjakt och rykttävling.
 
Juste jag kanske inte nämnde vad det är för något, minns inte vars jag bloggat och om vad. Men vi i USS har ett mini påskläger för barnen på ridskolan. Haha.
Men jag ska lägga mig och se på serier med min träningsvärk som nästan dödar mig. Rajraj får ta på sig en del av ansvaret för det. Red ut på han med Ida och Thor och Rajraj var helt sjukt pigg och hoppig och studsig. En häst på vad är han, 174 och en ryttare på 155 är ingen bra kombination, helst inte när han är så pigg. Haha men jag satt kvar och det var kontrollerat, min tjurighet räddar mig många gånger ;) Sen är ju Rajraj snäll också så det är lugnt, hans energi tar dock över ibland hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback