Matematik

Hej!
Har nyss haft matte, eller vi har matte men jag orkar inte jobba något mer. Gick ut själv för att jobba och det funkar väldigt mycket bättre, fick 23 uppgifter räknade. Är nu på rödkurs och gav upp nu dom sista 10 minuterna.
-
Känner mig väldigt tråkig och trött just nu, känner mig väl lite nere eller någon sån logisk förklaring. Imorgon kommer det nog blir bättre med två hoppträningar, en på Valborg och en på min älskade Thor.
Nu ska vi snart och äta och det vill jag inte missa (haha). Sen har vi idrott och sen fara in till stan för att kolla lite sommarkläder. Sen beger jag mig till stallet för att hjälpa där, usch vad jag kommer vara trött i både huvud och kropp när jag kommer hem. Jag var dock nog smart att inte ta klackar idag (brukar annars alltid lyckas med att ta dem på det dagarna vi ska gå mest på).
Det är väl bara ännu en smart grej Jennie lyckas med ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback