Imorgon, då jävlar

Hej!
Dagen har bestått av... Häst. Och det är så underbart! Ifall jag hade haft möjligheten till det hade jag haft närmare 10 hästar just nu, haha dom måste dock ha samma huvud som Thor. Nej drev, men det känns som att mitt liv SKA bestå av mest hästar, jag mår som bäst då.
-
Thor var så fin idag, Ida tog några språng och gick sedan dressyrprogrammet. Det såg väldans fint ut!!
-
Jag ligger nu i sängen med varm choklad och kollar dom nya avsnitten av "new girl" sen ska jag faktiskt sova! Hur skönt lät Inte det? ;-)
Imorgon tar jag, tuva, Ida och Maria oss en härlig tur till stallet. Känner på mig att mina ben kommer gå av sen när vi har ridning på kvällen, det är en skön känsla haha ;)
Kände när jag gjorde mina squats att benen har fått tagit mycket stryk dom senaste dagarna, sprang och promenerade ett tag med Thor idag också. Imorgon är det vila från squats och mest troligt inte så mycket annat heller.
-
Har även fått klartecken att jag får tävla Bernie och det ska bli så kul!! Lillbebisen, jag ska gå in med inställningen att det endast är en kul grej och då kommer vi ha så jäkla kul, jag tar igen borttappad B-ponny tid haha!
-
Morgondagens outfit på bilderna, minus brillorna, plus ett par klackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback