Ba dam dam

Hej!

Jag och Ida hade lektion för Tuva och Mira idag och det gick jättebra för båda! Duktiga både ponnys och ryttare. 
Efter de var klara skuttade jag lite med Valborg som gick jättebra det också, hon var väldigt duktig och man såg och kände att hon tyckte det var kul!
 
Fixade sen Thor med hans vita fina benskydd och schabrak. Han var lite trög och lyssnade inte riktigt för skänkeln men det gick helt okej. Jag ska träna på mina hälar och sen försöka ta hjälp av någon från backen så jag får lite hjälp på Thor, det var ett tag sen. 
 
Jag blev lite förkyld tror jag, red i t-shirt och vart frusen som fan och täppt i näsan. Ifall man kan bli förkyld så snabbt haha! Det kan annars bero på pollen, jaja. 
 
Hejddååå
Åhhh va mysigt, ikväll då jävlar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback