Visste ni att jag har ett plastben?

Ska börja göra "visste ni att/bekännelser" eller va ni nu vill kalla det.
Rubriken var ju såklart inte sann.
•det största traumat från min barndom som jag kommer på var när Mimmi såldes, fast det var flera år sen kan jag börja gråta av det nu.
• Markus får mig alltid att bli glad hur ledsen/arg jag än är.
• Jag har ALDRIG bråkat med Ewa.
• jag drömmer ofta om döden, vilket jag inte tycker är så trevligt, slutar med att jag vaknar och gråter.
• David är den jag har/hade lättaste att prata med.
• jag och Viktoria har sjuka minnen, vissa vill jag inte ens tänka på ^^
• jag är stolt över Måns.
• jag skämms över mycket jag sagt/gjort, saker jag aldrig ens skulle kunna tänka mig att göra nu.
-
Fredagar går bara inte att jobba på helst inte när man ska ha 2 timmars lektioner med en 5 minuters rast. Så one tree Hill räddade mig. Försökte förstå vad dom snacka om men det kom in genom ens örat och for ut genom andra. Så Asså då kunde jag ju göra nå vettigt utav det istället.
Efter skolan Tog jag bussen med Gustav och Ewa. Gick och kollade affärer sen efter ett tag for Gustav hem. Jag och Ewa gick till blågåsen, jag köpte daim Latte, väldigt mycket för kaffeigt ^^ håller mig till chai!
Sen vid fem kom pappa och nu är jag snart hemma. Har bara köpt en bh.
Nä nu mår jag illa, hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback