Vi bara chillar

Allt känns så jobbigt just nu, fixar ingenting i skolan, fattar inget fast jag verkligen försöker, försöker att skärpa mig och verkligen försöka redovisa inför klassen är så jävla feg så det finns inte, saknar Markus, har insett nu hur stor skillnad det är på när någon verkligen bryr sig om en, man märker det inte förän någon annan visar att det kan vara annorlunda och det känns förjävla dåligt efter allt jag gjort, blir bara tröttare och tröttare, deppigare och deppigare, känns inte som att jag kommer klara att få nå bra betyg alls, visst jag går bara i sjuan men får jag dåliga betyg, sjunker mitt självförtroende och jag ger upp om att ens försöka, är så i allt, ridningen också, går det dåligt en gång är jag "rädd" för att jag aldrig kommer fixa det.
Jag vill kunna resa mig direkt upp efter jag fallit, visst för alla att JAG kan, den blyga tjejen som aldrig öppnar munnen, bara när det gäller att dryga mot lärare. Jag vill bevisa för alla att det var jag förut. Det gäller Att göra ett bra första intryck, därför försöker jag verkligen. Högstadiet ser jag som en ny chans jag fått att börja om och göra det rätt den här gången. Stå för vad jag tycker men visa det på ett moget sätt, inte Flippa ut när någon gör något, det är bara ett bevis på att jag är så jävla mycket bättre än dom. Jag har sagt det där ordet jag lovat mig själv och alla andra att inte säga till han för att han fått mig att må dåligare än någonsin. Att behandla någon som han behandlat mig, DET är inte rätt, men varför ska jag vara lika dålig människa för? Jag har gjort fel då säger man förlåt och förlåter. Och han hade tagit mod till sig att sagt förlåt, visa att det är rätt då.
Ifall det hade fortsatt hade jag inte gått kvar i min klass, kanske inte ens på Nlv. Men jag är glad för dom valen jag gjort för min klass betyder jävligt mycket och jag skulle aldrig lämnat dom utan en bra anledning.
Behövde skriva någonstans, oftast är det bloggen som blir utsatt för det. Nu ska jag snart sova, godnatt och håll tummarna för en bra morgondag. Då far jag ut till stallet.
-
Bilder från dagen, fula allihopa <3 ska börja ha håret som på bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback