Så jävla cooola

Hej!
Efter skolan for jag och Ewa hem till mig som jag skrev. Så spelade vi och såg oth och gossip. sociala osv.
Så for vi på tennis klockan sju. Sprang hem och tog på oss massa kläder sen tog vi cyklarna och cyklade till storheden. Mörkt och jävligt, så hemskt. Men vi överlevde trots allt. Köpte vattenmelon och grapefrukt. Frågade en gubbe ifall han kunde ta kort på oss, sprang omkring och snackade engelska, skrattade och ja. Så gick vi till Max Ewa köpte glass och jag lyxshake. Hittade en plats med två såna där "bänkar" utan något bord i mitten så vi la oss på dom och käkade/drack. Sen for vi hemåt vid kvart över nio. Höll på att dö påvägen hem. Måste skaffa en cykel som inte är 10 gånger så jobbig att cykla på än alla andra.
Men nu ska jag sova.
Godnayy'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback