Påväg till

Markus!
Vi hade ju Orientering idag, vi visste inte vars vi var mesta utav tiden. Men vi hittade alla! Jag vet inte vad som hände med mig men jag är glad att det inte var så många där i skogen, hade typ flyttat från Sverige. Nej men typ. Sen gick jag och Ewa till skolan, dog lite halvt. Ja på vägen dit fick vi låna Louise cykel, jag trodde båda vi skulle dö, cyklade i nå jävla jag vet inte vad, kunde inte sitta Heller för sadeln var för hög. Ja Asså det gick inte bra.
Men iaf, vi spelade på ipadsen ett tag sen for hon hem. Sen hämtade mamma mig och Ida. Jag har börjar se one tree Hill, fyfan. Men iaf så for vi till Stallet. Vet inte varför jag följde men nu blev det så. Så hade jag inga kläder till stallet eller medicin. Så jag satt där och jobbade på min iPad sen smsade markus och nu sitter jag på bussen påväg till Markus, eller till stan sen tar jag bussen därifrån om nu bussen vill vara så snäll att komma fram i tid annars missar jag andra bussen.
Jamen jag kan inte andas, fick springa till bussen utan medicin, så ny ska jag försöka börja andas igen hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback