Jag är lyckligare nu

Hej!
Skolan var typ, lång. Nej men vi jobbade a&s. Böt till norrmejerier istället för skogen för jag hittade ingenting om skogen. Har börjat på min keynote. Ska försöka få med dom flesta ämnena. Inte lätt.. Men det går! Dock har vi bara två lektioner på oss, vi skulle igentligen ha redovisning till veckan tror jag. 
Men efter skolan for jag till stallet. Skriver om det på hästbloggen. Efter stallet for jag direkt till tuna och hämtade Vickan sen for vi till Maxi, köpte godis och vickan bussbiljetter. For till gammelstan för att åka och kolla på Davids träning med Markus (han var redan där) så när vi är framme smsar dom och säger att dom nyss åkt hem med bil. Något less, sen är det nån surkärring i kiosken på badet som inte ger oss ett glas vatten. Snåla jävlar. 
Så vi tog nästa buss tillbkaka till Tuna. Gick av på fel busshållsplats, vi åkte på "baksidan" så ja. Motion!
Kom fram till David, chillade på hans rum ett tag eller ja. Så gick vi ut, for till Markus. Såg på simpsons, sen låg vi bara i sängen och sov. Nej men alla var trötta och orkade inte göra någonting, så ja. Vid nio for David och Vickan hem, vi satte oss och såg tv i Pernillas rum, myste ett tag sen kom pappa och hämtade mig. Tack pappa <3
Har käkat och sett lite på en film. Lyssnar just nu på musik i min säng och ska blogga på andra bloggen sen sova. Har stoppat på elementet på högsta för att ens orka ta mig upp imorogn. Det blir såååå mycket jobbigare ifall det är svinkallt. 
fan glömde duscha..... gör det imrogon. Orientering då också, nice ;)
Hejdå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback