Gårdagen+dagen

Hej!
Igår kom Markus och hans mamma och hämtade mig från skolan. Så for vi hem till Markus. Han käkade, vi såg på tv. Han spelade nå spel, jag såg oth, vi drack smoothie, snackade, kollade ännu mer tv, snackade ännu mer, ja typ så. Sen följde jag med när han, John K och Gabriel skulle på träning men Markus mamma skjutsade hem mig! Så jobbigt när bussarna inte går.
Men idag då. Seg dag, inget speciellt har hänt. Skolan flöt på, hade idrott. Alla killar skjuter så hårt så man dör typ. Ja med andra ord stog jag typ och gömde mig under hela lektionen ^^
Efter skolan skulle jag och Måns skynda oss till bussen, men jag missade den. Träffade även Lukas på vägen dit.
Tog nästa buss till mamma och sen åkte vi till stallet. Gick super!
Imorgon blir det att sluta tidigare och sen tävling, försöker intala mig själv att det bara är träning. Hatar tävling och all press. Jaja det blir bra!
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback