Gårdagen

Det här skulle ha publicerats igår.
Hej!
Efter skolan for jag till Markus. Käkade glass och såg film. Var med han ett tag innan Vickan kom. Såg film, skrattade typ så.
Sen gick vi till David och träffa han och John. Dom spela basket ett tag sen gick vi till Markus igen.
Eller jag och Markus skulle gå till Konsum och dom andra hem till Markus men efter ett tag gick vi tillbaka för det var så kallt. Så var dom andra borta så vi väntade på Markus rum. Så kommer Jonte, jonatan, William, Alexander, Joakim och säkert nån mer? Och stället sig bakom fönstret och skrämmer oss. Vadå rädd. Men ja så kom dom andra, vi gick ut och var med dom som skrämde oss. For omkring där runt husen, dom kastade äpplen på varandra, jag Markus och William var tvugna att stanna för att nån kvinna tappat sin hund och hunden följde efter oss ifall vi gick iväg.
Så for vi till tunavallen, for omkring där resten av kvällen. Efter nån timme vart jag och Markus less och jag höll på att frysa ihjäl så vi gick hem till han igen.
Så myste vi, värmde oss, och såg film. Mysig fredag kväll! Pappa kom och hämta mig vid 12. Ska käka nu så hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback