fitthelvete

Hur tur kan man ha? For till skolan, mådde bra. Efter någon timme fick jag ont i huvudet, blev bara värre och värre. Så jag och Ewa gick ner till skolsköterskan men hon var upptagen så vi satt där och väntade, blev jätteyr och såg suddigt. Men då började musiken så gick vi upp. Sen efter ett tag orkade jag nte så då gick jag ner igen, ingen som var där. Gick upp, efter ett tag gick jag ner med Ewa och då öppnar hon och ger mig ett glas vatten. Men bra, ja tack för det. Fyfan va less. Så jag gick till biblioteket med 7a och min klass. Satte mig på golvet och ville lipa typ. Nej men ja. Snackade med Gustav, Måns, Lukas och Brianna tills vi skulle gå tillbaka då kom pappa och hämtade mig. Höll på att spy ner skorna men eftersom jag är så ninja så hann jag springa upp :P 
Men ja lite less, gått och väntat i 4 dagar på att få rida på Thor och inte varit sjuk på evigheter. Såklart ska jag bli det nu. Hoppas det bara var nå en gång sak :P 
Men nu ska jag käka någontign för jag vart jättehungrig sen sova eller se film eller nå så ser vi om jag orkar fara ut ikväll.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback