Chai latte

Hej!
Ida sprang in i mitt rum klockan tio i morse så jag vaknade då. Hon skulle sminka sig och behövde min spegel.. Ja men ja. Låg och myste med Bamse ett tag och spelade på ipaden. Har helt seriöst typ blivit beroende.
Sen har jag bara spelat hela morgonen, ätit mat från nims och druckit chai Latte.
Juste igår var vi ju och åt, for sen direkt eller vid halv tio till tuna. Mötte Vickan och vi cyklade till Markus, jag trodde vi skulle dö. För vi cykla i skogen och det var mörkt och guppigt.
Men vi kom iaf fram, hämtade Markus. Sen Skulle vi till stranden men sen orkade vi inte. Så vi drog till tunaskolan. Träffade folk där, hade tråkigt. Så jag och Markus for hem till han och Vickan for hem till henne. Vi såg film tills typ 12, då kom pappa och hämta mig.
Nu ska jag till stallet och hoppa med thor. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback