Aldrig mer

Friluftsdagen var HEMSK! Fy helvete. Jag och Ewa for dit. Träffade alla, dom vanliga fyra gick vi. BRIANNA ramla och skrapa sig. För en lärare skrämde henne.
Sen gick vi en bit, vi hörde en Björn eller nå. Jag fick panik och började gråta och skrika.
Sen skrämde david mig och Brianna så vi ramlade och började gråta, ja jag grät mycket idag. Så var hela mitt ben blått.
Fortsatte vi ett tag sen skulle vi gå en genväg, kom till någon myr som alla sjönk ner i. Allas fötter var genomblöta. Efter en kvart eller nå kom vi ut på nå torrt ställe sen skulle vi skynda tillbaka för att inte komma försent. Slutade med att jag ramlade ner i leran och vattnet. Det var säkert en halvmeter djupt typ. Fick panik och sprang hela vägen genom leran, fick i ansiktet och hela benen. Skulle värma mig i elden så kommer en kille förbi och säger "Asså din fot ryker" så jag kunde inte stå där. Så jag och Ewa snackade med nå John, trevligt. Sen kom pappa och skjutsa hem oss. Skriver om kvällen i ett annat inlägg. Slutade vid halv tolv.
Hejdå!
ALDRIG MER.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback