-

Hej!
Har varken orkat eller hunnit blogga (som vanligt) men nu så kan jag skriva.
Skolan var som vanligt, fast brandlarm och jag och Ewa hade inga skor och hela klassen sprang över dom så vi nådde inte dom. Så vi stog där i vattenpölarna i typ 10 minuter. Skönt!
Gjorde inget speciellt. Efter skolan for jag och Ewa till kvantum. Köpte, glass, skedar, godis och minicola. Haha jag som hade slutat med allt sånt där :/
Ja men då for vi hem och chillade med paddorna sen såg vi film och käkade. For på tennis, fyfan va grymma! Roligt var det, kunde andas för första gången utan medicin, det är stort ;)
Kom hem, duschade och for och handlade. Kom hem vid 10 ska käka lite frukt sen gå och sova. Har varit pigg hela dagen, ska försöka hålla kvar det nu tills veckan är slut.
Imorgon far jag till stallet, Markus kanske följer med. Sen inte så mycket mer.
Men Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback