Whä

Hejsan!
For till stallet och gick ut och gick med Madre, Thor och rajraj. Halt som fan så det blev en promenad på typ 40 minuter efter vägen, det var bara att hoppas att man inte blev överkörd.
Nämen typ. Ja så for vi hem, jag försökte komma på hur jag skulle berätta till pappa om min mobil. Han tigger förvånanssvärt bra. Tror han vill prova att byta ut skärmen på en mobil men ingen har haft något behov utav det. Haha, får se ifall jag litar nog mycket på honom att jag låter honom operera min mobil ;)
Ser knappt nå på en bit utav mobilen, förstår inte hur jag lyckades. Jaja, gjort är gjort.
Har haft nån liten spa kväll eller något, har varit lite extra snäll mot mitt ansikte med någon kräm från Malaysia. Får väl se ifall jag vaknar och är alldeles röd och uppsvälld imorgon ;-)
Far till skolan 8 även fast vi börjar halv elva. För att fixa klart mitt so arbete och jag och Ewa ska försöka klä ut oss till söta renar eftersom vi redan hade en sån dräkt så det var ju ganska enkelt då. Orkar inte dra igång något stort.
Nu ska jag sova, måste nu för tiden ha musiken i högtalarna i rummet eftersom mina hörlurar är borta. Asså åh, vad är det för fel på min klass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback