Tränar

Hej!
Skolan var helt okej, hade disikering. Jag och Ewa var inte i samma grupp så jag var med Brianna. Det luktade ju äckel, fyfan. Vi döpte våran bläckfisk till Bert tills vi insåg att det var en tjej. Men det var inte lika illa som jag trodde det skulle vara.
Efter skolan hade jag utvecklingssamtal. Gick väl bra, David är en bra Mentor så det är nice!
For till hööks, köpte lite skydd till thor, nya ridstövlar till mig eftersom mina förre gick sönder. Köpte bara nå billiga nu till vintern som var fodrade eftersom jag är för kort för i princip alla ^^ så jag ska vänta och se ifall jag växer under vintern sen köpa då istället.
Vi for hem, jag käkade godis och annat onyttigt.
For till stallet med mamma, men lektionerna var inställda eftersom det var så mycket snö och nästan ingen har vinterskor. Så vi fixade bara, jag borste igenom hans svans ordentligt och strechade med honom. Försöker lära han att buga. Brukar vanligtvis ha en morot men nu hade jag små godisar. Han trodde mina fingrar var moroten och bet tag i mina fingrar och drog. Inte så skönt, kunde inte röra ena fingret först men nu är det bättre, haha.
Vi for hem, käkat kött och frukt.
Står nu och tränar på den där maskinsaken i mitt rum. Ska börja träna på den varje kväll samtidigt som jag bloggar. Så det blir mer bloggande!
Dock är det förjävla varmt i mitt rum (hela huset är kallt så jag har stoppat på högsta på elementet och mitt rum är litet med dörr så det blir ganska så jättevarmt)
Ska blogga på andra bloggen sen sova för att orka upp imorgon på klubb.
Godnatt'
Det snöade även idag för första gången i år ifall någon missat det ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback