Saknar min pojkvän

Hej!
Skolan var väl helt okej. So prov, gick åt helvete. Käkade fisk, spelade pingis med Ewa, David och Shanti, jobbade osv.
Sen efter skolan gick jag in till stan med David. Kollade skor, kläder osv.
Satt och chillade och snackade. Gick omkring, ja typ så.
Sen hämtade pappa oss och skjutsade hem David.
Jag käkade sen for vi på tennis, jag kan inte spela med min arm. Den blir bara värre och värre för varje dag som går, riktigt jobbigt. Kan inte ens stänga bildörren nu. Men snart blir det väl bättre, som allt annat hoppas jag.. Så jag ritade istället.
Men nu ska jag se oth sen sova. Saknar Markus såhääääääär mycket så måste träffa han någon dag också. Sen stallet imorgon.
Ja men godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback