Ompalompier

Hej!
For ju till Gustav, så när vi ska ta bussen till sunderbyn säger han att han inte ska med. Så jag missar den bussen och ringer Tove och ber hon följa med mig. Så vi tog bussen från Björx till stan sen böt vi och for till sunderbyn. Vi var väldigt söta på bussen och vi fick halvt panik när vi inte visste var vi skulle av.
Så när vi kom dit hade halva matchen gått och det stog 4-0 till Markus lag, sen gjorde Markus ett mål och någon från andra laget ett mål så dom vann med 5-1, duktiga pojkar idag!
Sen gick jag och Tove in där man kunde köpa saker. Träffade John och Markus mamma, käkade korv och sen träffade vi Markus. Dom for hem och jag och Tove tog bussen för det fanns inte plats i bilen, haha va fula vi är när vi ska åka buss. Sen fick jag en promenad till Markus för bussen stanna på nå konstigt ställe. Träffade Viktorias mamma och syskon också, längesen jag träffade dom.
Vi myste i soffan, såg James Bond och nån annan film, tog massa täcken och myste ännu mer tills han började kittla mig. Så käkade han och jag somnade, sen såg vi ännu mer film och snackade och kittlades och typ så.
Myste resten av kvällen sen hämtade pappa mig. Käkade mat och fruktsallad och nu ser jag Kalle och chokladfabriken och snackar med Isse, är så jävla trött. Ska snart sova så jag är pigg imorgon till stallet.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback