Mys

Hej!
Efter ett tag kom Markus. Dom käkade, jag jobbade spanska.
Sen satt vi bara i soffan och snackade, höll på med min iPad. Efter ett tag käkade vi paj och kollade lite bilder på Thor :P
Markus gick och duscha sen såg vi film och sen gick vi ut i regnet till candy corner, fyfan vad blöt man blev. Riktiga jävla krigare ;)
Såg ett annan film när vi kom tillbaka sen så tror jag vi somna, för jag kommer inte ihåg någonting och vaknade av att pappa ringde och sa att han var utanför. Är jävligt trött och vill ha en barnbox/maxbox eller va det nu heter. Hemskt när dom ständer så tidigt.
Så har jag slut glass, fan. Jag hittar väl nå.
Men kvällen var varit Nice iallfall, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback