Love life

Hej!
Dagen började med textilklubb. Vi har kommit ganska långt ändå haha.
Sen hade vi bild, jag och Ewa visade våra konstnärliga talanger ;) sen våra musikaliska talanger med vikarien på musiken, haha fan va skön han var.
Sen hade vi bara a&s, jobbade ganska bra, ibland iallafall. Mat och cafeet sen jobba på art arbetet i slöjden.
Riktigt skönt när det är bara vi tre, jag Ewa och tove där.
Orkade aldrig dra hem från skolan, då är det bra att ha en pappa som jobbar där. Så jag la mig i soffan och började skypea med Markus, haha jag somnade efter ett tag. Så for jag och pappa hem. Fortsatte snacka med Markus i typ en timme eller något sånt. Sen skulle han sova sen fara och träna.
Har börjat se någon film så jag ser på den medans jag tränar.
Imorgon upp före fan igen för nattklubb och sen stallet efter skolan. Hoppas att ridplan har tinat upp lite så man kan rida. Även idrott, vi ska spela volleyboll.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback