K a l l t

Hej!
Efter stallet duschade jag och insåg att bussen skulle gå om 5 minuter, så jag hann halvt äta maten sen sprang jag till bussen. Det har ju börjat gå bussar hela veckan nu från morgonen till 9 halv 10, det är jö bra.
Men iallfall, kom till Markus. Vi såg family Guy sen skulle han ut med Melvin och jag låg och chillade tills han skrämde mig. Så såg vi ännu mer family Guy, efter ett tag ringde vi Vickan och Linus. Så gick vi till dom, sen gick vi allihopa till Joakim, så gick vi till william sen till Kling men han var inte hemma så vi träffade honom på Konsum. Han var med JonteA och Amir. Så stog vi utanför konsum och frös. Så efter ett tag gick vi mot linus, förjävla kallt var det.
JonteK för hem och vid 8 gick jag och Markus hem till Markus. Han käkade och jag städade hans rum och bäddade hans säng, hehe. Det är mycket roligare att fixa hos andra än hos sig själv!
Så såg vi film, snackade, myste resten av kvällen tills min buss gick. Trodde jag skulle bli mördad i skogen, det var ju jävligt mörkt också. Ja men nu ska jag sova, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback