I can't be without you

Hej hej hallå!
Längesen jag bloggade på riktigt typ eller nå. Känns som att jag bara slarvskrivit något mobilinlägg. 
Men nu har jag tagit fram min dator som fått vila i flera veckor nu. Lyssnar på musik och ska snart gå och hämta mig en glass, eller en bj, nog för att det också är glas men jag menar annan glass.
Thor var jätteduktig läs mer om det och se film på ryttarnal.blogg.se. Lite skutt och dressyr på slutet. 
Ska kanske ta tag i matten, svenskan, engelska, spanskan, so eller no. Ja i princip alla ämnen ligger jag efter i. Fick tillbaka matteproven idag, vart nöjd ända tills läraren säger att jag och Ewa ligger på E nivå när vi fått 27/28 rätt av 40  och 16 var godkänt. Så vi hade en deppstund i grupprummet, försökte förstå matten. Så nu satsar vi på matten ett tag, matteklubb osvosv. Japp vi är duktiga.
Snackade skype med Markus och Viktoria ett tag efter maten som jag förövrigt sprang och "spydde" upp på toaletten för Brianna fick mig att tänka på när Bamse inte mådde bra och det som kom ut från honom var inte vackert. 
Engelska och idrott, engelskan suger som vanligt då. Idrotten var det volleyboll, Kicki ska få mig att inte vara bollrädd tydligen, ja asså det går inge bra så jag och Ewa stog och spelade med varandra på sidan :PPPP 
Jag och min bitch gick till handlarn, köpte en dricka som tanten i kassan berättade om. Den hade räddat hennes liv, ouff tårgripande. Nä men typ. 
Nu vart jag less som fan på filmerna som inte funkar, hejdå!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback