Gammelstan

Hej!
Efter skolan gjorde jag inte så mycket. Såg one tree Hill. Sen vid sex tror jag klockan var Smsar Markus att jag ska komma till gstad. Trots att det går fler bussar skulle den gå om 45 minuter så jag började gå mot storheden och insåg att jag aldrig skulle hinna med den ifall jag inte sprang så jag sprang, det var halt, kallt, mörkt, stora lastbilar som jag är rädd för och massa sånt där hemskt. Så kom jag där prick halv då den skulle gå. Hann med den, trodde jag satt på fel buss men jag kom fram till rätt ställe. Satt och kollade på Davids match med Markus, dom vann med 12-3 tror jag det blev, duktiga var dom!
Markus tog fula bilder på mig och kittlade mig, vi lyssnade på musik, snackade och typ så. Sen vid nio skjutsade Davids mamma hem oss till Markus. Vi såg FG och myste, skönt efter skolan att bara ta det lugnt och mysa. Halv elva eller kvart i elva eller något sånt kom pappa och hämtade mig. Har käkat och sett på rasten, haha åh det är så bra.
Men nu måste jag sova, upp före fan och gå på matteklubb, sen efter skolan textilklubb sen stallet. Saknar min lilla prins, blir en promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback