Fredag

Hej!
Orkade inte blogga igår. Skolan gick bra, fast när vi skulle ut och gå glömde våran klass mig och Ewa. Så vi gick och frågade ifall vi fick vara i textilen vilket vi fick så vi gjorde på våra ren saker.
Sen for jag till stallet och red Alva, det gick bra. Eller Asså hon busade inget så nu är det borta. Saknar busponnysar lite så det var kul att jag gick rida henne :P
Sen lektionen med Thor, jävlar vad duktig han var. Har aldrig gått så stadigt i form och så länge!
Gick jag och sov vid halv elva och nu sitter jag på bussen till skolan. Känns förjävla drygt att jag måste vakna en timme tidigare och ta en timmes tidigare buss för att ifall jag tar den andra kommer jag 5 minuter försent och då får jag frånvaro varje fredag.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, ska väl hitta på nå med någon. Är så lat så jag orkar oftast inte, hähä.
Hejdå!


Kommentarer
hej säger:

hej!

2012-10-19 | 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback