första gången på länge jag sitter vid en dator

och jag hatar det. 
Fyfan va seg den är, fast tangentbordet är ganska så jätteskönt. 
Men idag har jag haft skola med massa förhör och matteprov. Gick väl typ helt okej, idrotten ute. Springa 5 km i regnet runt sjön. Sprang/gick med Ewa och Brianna. Ja asså vi sprang bara lite, men gick snabbt istället. Efter det for två blöta risiga brudar in till stan. Det var ganska pinsamt ja. Skulle vi gå och bli lyckliga över en milkshake men då har dom stängt, så vi kollade nå skor vi kan ha istället för converse när vi skulle springa, vi stog och kollade på massa skor, insåg efter ett tag att det var killskor och gick därifrån.
Men då gick vi hem till Ewa, kollade OTH och hon gossip, käkade och käkade. Gött. Nej men ja, hon satt och gjorde lite secret stuffs som jag är snäll och inte avslöjar eftersom hon inte ens berättade till mig först, efter 7 års bästisskap så trodde jag hon kunde berätta men icket. haha det var iallafall kul, satt och garvade det mesta utav tiden åt henne. Efter det böt hon om och vi begav oss mot hennes dans. Kommer dit, träffar massa folk från dansen och när jag smsar tove och frågar var hon är säger hon att dansen är inställd. Så vi for tillbaka hem till Ewa och då kom mamma och Ida och hämtade mig efter dom varit i stallet. Så har jag sett OTH, käkat glass och inte gjort så mycket mer. Ja som typ alla andra av mina kvällar har sett ut den senaste månaden. 
Imorgon börjar vi halv elva, kommer komma sent igen, vilket min lärare tycker är så hemskt. Så hon försäker få mig att ta en timmes tidiagre buss, tror jag väljer att sova en timme längre istället för att sitta i klassrummet och stirra. Jag kommer 5 minuter sent medans andra kommer en halvtimme försent varje dag, livet är allt rättvist. 
Ja men efter skolan far jag till stallet kollar Ida när hon tävlar med min bebis, far direkt till Markus efter det. Spenderar kvällen med min älskling och har det bättre än någonsin. 
Ska fixa in en glassdejt med viktoria någon dag också ;)
Hejdå!
fyfan va jag älskar briannas miner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback