Faaaan

Hej!
Förlåt för att jag inte bloggat, mitt liv har ändå inte varit så intressant. Jag och Ewa gick till team sportia igår, jag köpte en mössa och ett par skor. Som är bra för mina fötter eftersom det är nå fel på dom och det blir sämre för varje gång jag går i platta skor. Tar kort sen. Sen gick vi till donken och käkade glass, möms. For på tennis, det gick faktiskt bra, haha. Kom hem och gick ut på en promenad med Bamse, ska nog gå ut på en promenad med han idag när jag kommer hem också. Sen tror jag att jag skulle vara med Markus också.
Dagen Idag var väldigt bra till i slutet. Bilden gick bra, har kommit på vad jag ska göra för nå. Musiken går bra, kan hela låten ska bara träna lite mer. Sen satt jag och Ewa utanför klassrummet och jobbade och ingen kom och sa att vi hade föreläsning så den missade vi (är faktiskt ganska glad), dock hittar jag inge mer fakta om renen så det gick lite segt. Vi skrev på vårat manus.
Sen kom alla tillbaka och vi gick på lunch. Spillde massa mjölk över min mobil så nu luktar den sur mjölk <3
Jobbade a&s sen insåg jag att någon jävla äckel fitta har tagit mina hörlurgrejer, fattiga jävlar. Snapshahqu.
Iaf så börja jag må illa nu, är på bussen. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback