Allt är så perfekt

Jag är så glad över Thor, Bamse, att kunna kalla Markus min, min familj, min klass Asså allt känns så bra just nu. Inte så konstigt, Markus har nyss varit här och nu ligger jag och lyssnar på musik, skönt!
Dagen har flytit på, spanska, matte, avslappning, haft lika kul som alltid med Ewa medans Brianna och Tove var sjuka, spelat pingis med Shanti och blivit jagad av galna småpojkar. Ja min skoldag typ.
Direkt efter skolan for jag till Markus, vi kollade tv och jag myste lite med Melvin ;) så tog vi bussen hem till mig. Låg i sängen och kollade familj guy, myste och snackade. Fan vad jag saknat honom. Sen satt vi bara i tvrummet och lekte med ipaden :P Så kom papiii hem och lagade mat. Vi käkade så kom resten av familjen hem efter ett tag, Markus tog min mobil och ja. Haha.
Efter ett tag värmde vi bär och låg och såg familj Guy och käkade bär, tror jag värmde dom lite för länge och jag brände sönder tungan. Markus var smart nog att spotta ut det när han kände att det var varmt..
Följde med pappa när han skjutsade hem honom, höll på att somna i bilen så nu ska jag sova. Mysig kväll med min underbara pojkvän.
Hoppade ju över ridningen så jag rider imorgon istället!
Godnatt, utvecklingssamtal imorgon.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback