-

Hej!
Kvällen har varit, hemskt långtråkig. Har käkat kinamat, käkat bj, sett oth, facebook och typ annat sånt där roligt man brukar göra en lördagkväll. Nae asså jag är lat som fan på helgen, det ska ändras på!
Imrogon då, ifall jag inte har något bättre för mig ska jag med till stallet och kanske rida ifall jag orkar för Ida ville hellre ta kort. Red en galen ponny idag, läs om det på andra bloggen!
När jag bloggat på ryttarna ska jag sätta mig i min säng och försöka få ihop en text om demokrati och annat sånt där roligt. 
Mamma och pappa borde komma hem snart också så jag kanske borde plocka undan all mat, ja så hejdå!


Saknar Markus såhäääääär mycket, jävligt jobbigt att på vardagarna är jag antignen i stallet eller så har han träning, på helgerna far han till Kiruna eller till narvik eller vars han nu skulle nästa helg så vi hinner knappt träffas. Funderar på att sluta på tennisen, eller fara ibland när jag är på bra humör för jag blir bara irriterad och min arm blir konstig. Ja men asså nu ska jag jobba hejdå!

Kommentarer
Anonym säger:

Hair bitches

2012-10-16 | 16:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback