Skolkatalogen

Hej!
Igår for jag till Tuna, träffade Vickan, vi gick till dollar, köpte godis, gick till David, snackade med han och Jonte snabbt sen åkte vi buss till storheden och köpte hårfärg till Vickan. Gick till stadium, Willys och sen tog vi bussen hem. Vi chillade, käkade. Gick ut på dn promenad sen böt vi om och gick ner i källaren och började färga vickans hår. Sen medans vi väntade på att det skulle bli klart sprang vi ut i shorts och t-shirt för att möta David vid bussen. Fyfan va kallt, sprang hem och sköljde ur färgen från håret. När vi var klara gick vi till mitt rum och lyssnade på musik, snackade, jag var övertrött så jag satt och garva. Söta. Men sen klockan 11 for David hem, vi satte på en film. 21 jump street, efter ett tag gick vi till köket och gjorde mackor sen la vi oss när filmen var klar.
Vaknade av frysskador typ. Igårkväll ändrade jag på elementet så det skulle vara kallare, blev föööör kallt. Hade bara en filt eftersom det var så varmt när jag skulle sova. Hemskt var det :P
Har iallfall käkat frukost, varit ute på en promenad med Bamse och nu är vi alla tre (jag, Ida och Vickan) på bussen påväg till stallet. Eller Vickan ska hem och vi ska ut och gå med Thor.
Vet Inte ifall jag kunde vara med Markus ikväll, får se vad som händer.
Hejdå!
Juste har fått skolkatalogen, såg ut som en tjock kort liten hamster, haha sånt händer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback