Ska börja....

...blogga igen. Har inte haft ork och tid. Ska egentligen sova men jag fick dåligt samvete för att jag inte bloggat nå. Haha.
Stallet gick bra, fin ponnyn! Sen hade vi en föreläsning om ADHD, den var riktigt bra. Tror det var bra för både lärare och elever att höra faktiskt eftersom att det handlade lite om missförstånd i skolan och att behöva stöd av andra osv. Det var roligt att lyssna på!
Imorgon vet jag inte vad jag hittar på, kanske är med John som jag lovade att vara med för längesen. Vi får se, har även styrke och kondition på idrotten. Fyfan säger jag bara, hemskt verkligen. Sen nästa vecka dans, Asså jag och idrott går inte ihop så bra.
Godnatt!
Följ mig på instagram för att hålla koll på vad jag gör under dagen när jag inte bloggar ;) är dock mest ego bilder men ska även där börja ha mer andra bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback