Riktigt söta

Hej!
For till Brianna efter stallet. Tove skulle hem när jag kom, fick ett armband från Spanien. Jättefint var det, tack Tove!
Vi kollade på upp, sen chillade vi ett tag. Så började jag och Ewa ta på oss massa saker, haha fan va fula. Så gick bus eller godis, fick en femma och en godis var, lol. Vi gick dock bara till två stycken sen vart det tråkigt och vi gick hem. Kollade videor sen vid halv elva kom pappa och hämta mig. Skjutsade hem Ewa och nu ska jag snart sova. Förjävla trött. Har även fått byxorna jag beställde, svarta cheap monday jeans för 349. Tror det var rea på dom. Dom
Var bara liiiite långa, haha sånt händer när man är född dvärg.
Nae nu ska jag och byta om se ett avsnitt oth. Pööörfekt.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback