Rensat sms

Hej!
Eftersom att Sture och sussie bor i ettan nere hos oss så ville han laga mat ikväll. Trodde det bara skulle bli vi 6 men hela släkten typ kom :P 12 personer plus en liten söt bebis! Men det var riktigt trevligt och massa god mat och efterrätt. Som perfekt slut på den här dagen är jag på bussen påväg till Markus nu. Det är ALLTID typ 5 minuter tills bussen går när jag kommer på att jag ska någonstans. Så jag halkade bara lite, eller nå.
Känner mig också väldigt risig men han får stå ut ;)
Har slut minne på mobilen (har ca 4000 bilder och MASSA sms) så har rensat lite sms. Har inga spel kvar nästan och det har knappt gjort någon skillnad, love life. Hatar att radera bilder.
Bloggar kanske senare, Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback