Piano

Hej!
Imorse for vi till stallet, skuttade lite. Det var roligt och det gick bra! Duktig bebis.
Efter det for vi till graven och tände lite ljus. Gillar verkligen inte att vara på kyrkogårdar. Ah men efter det for vi till hööks och träffade Ida och pappa. Vi köpte lite benlindor till Thor och en tröja till Bamse. Kanske lägger ut bild senare ifall jag orkar.
Kollade även på biltema, hittade lite saker till kadriljen jag ska vara med på. Vi kommer bli en vandrande julgran jag och Thor, hur sött ;)
Tränar iallafall på att spela piano nu, måste kunna låten snart. Kan introt och första versen, haha.
Juste, har fått pappas gamla iPhone 3GS som jag ska ha till min mobil funkar. Så det funkar tillsvidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback