Nattinatti

Hej!
Dagen har varit ganska rolig ändå. Sett Harry Potter på engelskan, sett film på no, textil och sånt där typ. Väntade tills fem så fick jag och Ewa åka med pappa som redan hade tre passagerare ;) så jag fick sitta i Ewas knä, hehe.
Sen har vi spelat tennis, gick faktiskt bra! Ska sova nu, tidig kväll och tidigt morgon så jag hinner fixa mig vilket jag inte hunnit tidigare dagar.
Näsan är dränkt i nån kräm så att den ska bli bättre, tror jag sträckt vänstra armen. Kan inte röra den i vissa lägen och har förjävla ont när jag lyfter saker, exakt samma ställe som jag bröt den på också. Så jag var svagare där sen innan men ändå, ajaj ;) har fått lära mig att knäppa upp bhn med en hand, hehe.
Imorgon far jag till stallet efter skolan, jävlar vad jag längtat efter att få rida på Thor!
Godnatt!
Åh kolla killen på bilden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback