Många som frågar om mig och Markus, nu får ni alla ett svar. Ingen ide att fråga nå "privatare" frågor, kommer inte berätta något mer.

Nu tar vi ett sånt här långt, tråkigt känslosamt inlägg igen. Jag skriver inte det här för att jag vill ha uppmärksamhet eller vad ni nu kan hitta på. Tvärtom, jag vill inte snacka om det och det är flera som har frågat om det och jag orkar inte skriva samma sak om och om igen så nu en gång för alla skriver jag vad som hänt, utan onödigt många detaljer eftersom att det är mitt privatliv som jag inte vill gå ut med helt och hållet. 
-
Jag och Markus är inte tillsammans längre, efter nästan sju månader tog det slut. När jag var i skolan, lol. Drog därifrån direkt, hatar att gråta bland folk. Brydde mig dock inte så mycket då. Tänkte gå hem, kom på att jag inte hade någon nyckel och jag ville snacka med Viktoria, så jag gick till tunaskolan och satt där med Vickan och Elin när dom jobbade. När dom slutade gick jag och Markus ut för att snacka. 
Vi "löste" det och är numera vänner. Jag är inte sur alls på Markus, inget förhållande håller för evigt när man är 13 (i princip inget). Men jag är väldigt ledsen eftersom att vi var tillsammans i nästan 7 månader och ingen är väl glad när det tar slut. Jag vet inte hur jag ska skriva det här, allt låter så konstigt. 
Så vi tar det kort. Jag älskar Markus fortfarande, och kommer mest troligt  göra det, eftersom jag inte kan bara välja att sluta älska någon. Men vi hade nästan aldrig tid att träffas pga hockeyn och ridningen nu i slutet av vårat förhållande. Vilket gör det svårt att funka. Men nu ska jag inte ha någon kille, jag ska satsa på Thor nu, min lilla prins.  
Jag är glad att det höll så länge och att jag fick vara hans flickvän i 7 månader, det har verkligen varit som en dröm. Markus är perfekt och kommer alltid vara det i mina ögon ♥
Tack alla ni som brytt er, det är väldigt gulligt utav er men jag vill helst inte snacka om det just nu. Men nu har ni ett blogginlägg ni kan läsa om och om igen för att försöka lista ut varför det tog slut eller vad ni nu vill veta. För jag kommer inte gå ut med det. 
 Jag kommer må bra igen, klarar jag att bli av med den jag älskar klarar jag allt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback