lol

Nu får det stå "tagga en" för jag orkari nte ta bort det. 
ringde dig senast- pappa 
 5 som smsade dig senast- mamma, rasmus, ewa, ida, david
 en saknad person- finns väl ganska många
en vacker person- lol Markus hah
den/dom du träffade senast- familjen
 som hörde dig skratta senast- ewa eller npn från familjen
som hörde dig gråta senast- lol hela min klass haha 
14. Tagga en rolig person- ewa
15. Tagga en barndomskompis- stubben
17. Tagga någon med magrutor- lol
18. Tagga någon du vill träffa- 
19. Tagga någon du haft ett förhållande med- lol markus
20. Tagga en bra vän- finns väl många men typppp Rasmus 
22. Tagga den/dom du senast reste med- familjen
23. Tagga någon som är längre än dig- typ alla 
24. Tagga någon som är kortare än dig- vet ingen som är i min ålder 
25. Tagga någon med fint hår- Filippa LB 
27. Tagga en ny vän- John :P
28. Tagga någon smart person- jag 
35. Tagga den du senast ringde- mamma tror jag
37. Tagga någon det var länge sen du träffade- Isse
45. Tagga en tuff person- jag och viktoria 
47. Tagga någon läskig person- lol jag är läskig 
48. Tagga någon person som är bra på fotboll- kan inget om fotboll
49. Tagga någon som du litar på- mångaaa men, Ewa 
lol kul ens. 
Ska slå på en film och käka bj. 
Skoldagen med tre ord, hemskt, jobbig, förjävlig. 

Kommentarer
Anonym säger:

sluta skriva lol så mycket ;)

2012-11-07 | 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback