Kanska flera som tänker såhär

Ifall någon mer tänker som h*n på den senaste frågan tänkte så har ni ett svar här. Så slipper ni tar er tid att skriva en egen fråga. 
 Tyckte det var lite roligt. 

De 5 senaste frågorna jag besvarat på blogresponse:

snälla du.. kan du sluta göra "depp" inlägg hela tiden, okej,vi alla förstår nog att du är ledsen men alla blir det efter att ens förhållande har tagit slut. jag hoppas att iallafall ordnar sig men ta inte ut allt på bloggen,snälla. jag tror inte att någon bryr sig riktigt typ om hur du mådde maj osv,eller ja, du typ "jag är hemma från skolan för att jag är ledsen",men herregud, ta tag i skolan istället, haha,det är barnsligt tycker jag ,sen så tror jag inte heller att någon tycker det är roligt att läsa din blogg om du bara gör depp inlägg för att du typ "jag gråter" man ba, haha,kbry. men ja, du är jätte fin och värd en jätte bra kille,så kämpa på du, hitta din booyy ;)

För det första så vågar du inte alls stå för ditt ord eftersom att du inte skriver vem det är som skrivit den här frågan. Sen är det ju så att ingen ber dig läsa min blogg, det är inget tvång, jag lovar dig inget hemskt kommer hända ifall du slutar läsa den. Jag har den här bloggen för att kunna skriva av mig, och dela med mig utav hur jag mår till mina kompisar eftersom jag tycker det är jobbigt att prata om mina problem ifall jag inte står personen nära. Ja, alla blir ledsna när ens förhållande har tagit slut. Det är väldigt jobbigt för mig och jag försöker verkligen att vara stark, jag mår bättre av att skriva av mig och därför väljer jag att skriva på denna blogg. Alla har olika metoder för att försöka vara stark och jag tror att ifall du hade mått såhär hade ju också skrivit om det ifall det fick dig att må bättre. Ett inlägg om att jag önskar att mitt liv såg ut nu som det såg ut i maj, exakt likadant som att folk längtar tillbaka till sommaren. Ingen big deal alls hörru. Sen var det ju så att jag var hemma från skolan för att jag var ledsen, det är min blogg och jag skriver om mitt liv på den. Varför ska jag dölja alla negativa saker för? Jag har mina toppar och dalar precis som du och alla andra i denna värld, jag vill inte ljuga om varför jag är hemma precis som jag inte ljuger om vad jag åt till middag t ex. Du kanske tycker det är fel att skriva om sina känslor, men jag tycker det är lika normalt som att skriva att man är jätteglad för att man fått en ny valp. Du vet ingenting om mig, hur jag mår, hur det är i skolan, hur det känns för mig så säg ingenting om att jag ska ta tag i skolan. Ja visst, tyck det är barnsligt. Men skolan är stället där jag verkligen inte mår bättre, jag ska först komma på fötter igen sen kan jag ta tag i skolan. Jag har gått från att aldrig jobbat, aldrig lyssnat på lärarna, varit bitchig mot alla och dum mot eleverna till att verkligen satsa på skolan. Samtidigt som jag blivit "mobbad", vilket du kanske vet ifall du läst min blogg under en längre tid. Så säg fan inte att jag är barnslig för att jag missar en skoldag för att jag mår dåligt. Säg en person som aldrig har stannat hemma för att dom varit ledsna, det är inte många. Jag satsar på skolan och har förbättrat mig väääldigt mycket och sånt här irriterar mig som fan. Att du sitter bakom din datorskärm, vet ingenting om mig, säger att jag är barnslig för att jag inte "tar tag" i skolan, sen påstår du att du står för ditt ord? Ifall du står för ditt ord skriver du ditt namn, DÅ står du för ditt ord. Eller skriver till mig privat MED namn. Jag har aldrig sagt att någon måste läsa min blogg, och jag undrar hur lång tid det tar innan folk inser att den här bloggen är för min skull inte för eran skull! Så ifall mina "deppinlägg" är så jävla tråkiga läs inte min blogg, svårare än så är det inte. Det roliga är ju att folk verkar vela läsa om mina problem eftersom att min statestik har höjts efter att det tog slut mellan mig och Markus. Du kan inte snacka för nån mer än dig själv hörru. Det blir bara pinsamt för dig. "kbry" lol. Snälla du.... skriv ditt namn. Så behöver jag inte skratta åt dig när du påstår att du står för ditt ord när det namn du påstår att du heter är "Jag vågar står för mitt ord" Ha en bra kväll.

jag tycker att det är bra att ni gjorde slut,nu kan jag ta han i mina händer, moahahahahahahhahahahahahahhahahahahahaha. ond häxa jag är.

Alla har ju olika åsikter. lol, jag tror inte han vill vara i någon ond häxas händer ifall jag känner han.

Verkligen ledsen för ni gjorde slut. eller han, det var taskig! han kommer aldrig hitta en fin tjej som dig jennie!

Tack hörru. Mjaa, ingen kan styra sina känslor, likadant som att jag inte kan sluta älska honom när jag vill kan han inte börja älska mig när han vill. Så det är jobbigt, men det kommer ordna sig :) nog tror jag han kommer det, men tack! Skriv gärna namn, eller skriv i chatten eller nå. Skulle vara kul att veta vem du är :)

Jennie! Nu är det såhär att jag finns om du vill prata! Jag lyssnar och du ska veta att jag tycker du är värd exakt det du vill ha!

Tack Julia! vad snäll du är

Va bra att de inte va därför ni gjorde slut då, Men ändå jävligt tråkigt att alla skriver sånt där. Det är väl inte deras liv heller. Du som verkar så snäll åsså skriver alla såna elaka saker till dig. Men du verkar stark så håll ut, det blir bättre tillslut :)

Jo, dom är ju lite knasiga. Haha tack tror jag, jag försöker vara stark. Lyckas väl inte alltid men försöker.

Fler frågor jag svarat på hittar du på min egen frågesida på blogresponse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback