I don't care, I love it

Hej!
Tennisen gick bra, två poäng från att vinna över pappa. Nog för att han sträckt sig så han kan knappt springa, haha. Men det var kul iallafall.
Var på jättebra humör, fixade skolarbete, skickade in 2 månaders gamla skolarbeten, det var väl mindre bra dock. Men nu är det gjort.
Fick tillbaka två prov, ett svenska och ett so. Fick C på svenska, är nöjd ändå. E på so, haha det var provet vi hade i början av terminen då David (läraren) fick sitta och hjälpa mig hela tiden för att jag ens skulle klara det, så jag är nöjd med det också! Har förbättrat mig och nu försöker jag, tycker dock att so är väldigt tungt, såna saker som inte intresserar mig det minsta. Otur att vi har den bästa läraren i just det ämnet, sånt händer, han får det att bli roligare iallfall.
Var även utan min mobil under lunchen för att läraren tog den, man får tydligen inte ha framme den. Fick "panik" när jag skulle hämta en macka för att jag visste att någon annan höll i min mobil, inte bra haha. Den håller ju på att gå sönder helt, seg och jobbig. Undra hur det går då, men vad förväntar man sig när jag haft den 24 timmar om dygnet i ca 2 år eller något sånt. Man blir ju lite fäst vid den.
Nu måste jag iallafall sova, tar stallet själv imorgon. Kommer säkert glömma att ge häststackaren mat, haha. Skulle inte förvåna mig när jag inte ens kommer ihåg att käka själv när jag är ensam hemma, Ida tycker det är nå fel på mig, hon kanske har lite rätt ändå. Hehe.
Godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback