I can't forget but I can pretend

Hejsan!
Har haft fullt upp hela dagen, verkligen! Inte varit hemma någonting alls. Vi vaknade och for direkt till hertsön för att kolla på kurirenmästerskapen. Var några från SB som tävlade och det gick bra för alla! Vilket var kul.
Träffade lite folk osv. Vid två eller tre for vi mot Thor. Fixade där i stallet sen for vi tillbaka till hertsön.
Sen for vi till Ingela och käkade middag, gott var det! Så chillade jag och Ida på Lovinas rum med Lovina och Sara medans Lovina snackade med sin lilla pojke. Söta var dom, det var bara ganska långt ifrån dom bodde. Några hundratusen mil :P
Vi for till stallet efter det, klockan var vid tio. Gav kväll och fixade i stallet, sopade osv. Sen kom dom från tävlingen hem.
Vi for till kvantum och jag köpte godis. Kom hem, bestämde när vi skulle vara där imorgon. Kom fram till att vi skulle upp 8, fyfan. Jag var då inte med i den här planeringen :P
Så nu ska jag sova. Har glömt mina hörlurar i köket och orkar inte gå upp. Jobbigt när det gör att man kan somna, hehe. Sånt händer, jag måste väl kunna somna utan dom. Men idag kändes det som en sån här jobbig kväll när massa saker cirkulerar i huvudet, och allt om samma sak. Väldigt frustrerande när alla tankar kommer när man lugnar ner sig och ska sova.
Hehe kunde inte låta bli, kul att provocera lite när det är om så töntiga saker, trampade nog några på tårna med dom raderna. Sånt händer och det är så jag känner ;)
Godnatt'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback