Fan

Jag känner mig så töntig som låter det här gå ut över er och bloggen. Men det är det som för det mesta cirkulerat i mitt huvud just nu.
Jag stannar hemma från skolan imorgon, det var så jobbigt idag i skolan och jag behöver vila upp mig efter många sömnlösa nätter nu.
Jag försöker hitta anledningar till att bli glad igen samtidigt som en del utav mig inte har gett upp än. Jag har svårt att förstå att det är över, jag är ledsen men jag har ännu inte förstått det. Jag vill bara släppa allt, lägga mig ner i sängen och försvinna i en underbar dröm där alla otroliga minnen från mitt liv spelas upp mitt framför mig, att få återuppleva alla minnena.
Jag hade fel om vem jag trodde skulle kunna hjälpa mig att bli stark igen, än en gång. Men med hjälp av alla underbara människor runt om mig kommer det bli bra, jag måste bara vänta tills allt lagt sig och jag kan börja tänka klart igen.
Det är Jobbigare att sakna någon när man vet att den inte saknar en tillbaka. Att veta att den man älskar inte älskar en, det gör ont, som fan.
Förlåt för att jag skriver det här på bloggen, ska försöka sluta. Får börja skriva för mig själv. Nu ska jag ta och sova sen imorgon bada min gölliga Bamse sen fara till stallet för att ta coola vinterbilder med Thor. Det kommer bli bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback