Åh

Riktigt less på mig själv. Somnar aldrig, det måste ju vara nå fel på mig. Igår somna jag inte fören halv fyra, nu har jag inte somnat än och klockan är tjugo i två. Kommer ju aldrig orka med dagen imorgon. Funderar på att inte sova något nästan inatt för imorgon måste jag hålla mig vaken hela dagen eftersom att vi har stallet direkt efter skolan så har inte tid att sova. Då har jag inte sovit natten innan, hållet igång hela dagen så då måste jag väl kunna sova.
Endast 5 timmar kvar att sova, känns riktigt onödigt. Har inte min iPad här heller. Nu blir väl mamma sur ifall jag gör såhär, för då MÅSTE jag hålla en god min imorgon, för annars blir allt kaos. Hade dock velat ta ut min ilska och frustration på vissa i klassen ;)
Jag är inte ens trött, inte gäspat en ändå gång, känner inte mig trött inte ens lite. Har inte känt mig trött så att jag vill sova på flera dagar. Trött mentalt men inte så att jag somnat. Någon som har nå tips? Legat i sängen och verkligen försökt sova i flera timmar, inget händer. Ändå håller jag igång ganska bra på dagarna, dvs stallet, ridningen, är ibland ute och går/springer osv.
Antingen fortsätter jag försöka sova och får mig typ 2 timmars sömn eller så satsar jag på att kunna sova hela natten imorgon och förhoppningsvis resten av veckan eftersom jag kommer på rätt spår då.
Vi får se, Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback