You realize your childhood is over when you sleep on the couch and wake up on the couch

Hejhej!
Har haft slut internet så har inte kunnat blogga sen dog min älskade mobil för den hade slut batteri.
Men dagen då. For till alviksträsk med massa barn åsånt. Såg en svan, yää! Lika bra som förra året, typ inte en ända fågel. Jaja. Vi åkte vidare med bussen mot bälingeberget. Trodde ju det var ett litet berg med asfallt åså. Men åt helvete med det, asså trodde jag skulle avlida. Varmt som fan, stenar exakt överallt ett tag, hål man ramla ner i och blött och lerigt. 2 km upp för berget, nice. Musik gör allting lättare <3 sen när vi var där uppe så satte vi oss och dog lite sådär halvt. Så säger emma i klassen att jag har en stor skalbagge på mitt ben, flippade ju totalt. Började nästan gråta sen när jag såg hur stor den var, fyfan så hemskt det var. Så jag ville inte vara kvar där, fick lite halvt panik av att veta att inte kunna komma därifrån så ringde min älskling och snackade med honom ett tag. Stackarn, hans cykel hade gått sönder och dom hade lämnat han någonstans i gstad, haha naw. Gick omkring ett tag pch snackade sen skulle vi grilla. Käkade korv och marshmallows, wooppsi. Fick tydligen inte käka marshmallows så jag och ewa behövde bjuda alla som ville ha, nice :P satt i kanske två timmar och grillade allt möjligt och snackade. Bytte även om bakom ett litet "hus" där med ved i åså när jg går till brasan så säger gustav "visst vet du att det är springor i huset?" jag typ "what???" men ja, det är väl chill.
Sen påväg ner, 2 km till. Inte lika varmt men ändå varmt, hade shorts då istället. Skööönt. Dock var bussen som en bastu, fyfan. Sen massa skrikande äckel barn, ursäkta smeknamnet men vart förjävla less :P
Sen berättar en lärare att när dom
Var i berget igår att dom såg björnspår, bra att dom sa det efter för annars hade jag ALDRIG följt med.
Kom tillbaka vid två, tog bussen till Markus. Han låg och sov, förjävla söt. Så väckte han sen chillade vi ett tag sen gick vi ut med Melvin. Så åt han sen ringde vi Jontää. Han kom efter ett tag, vi drog ut. Gick till dollars och dom köpte lite saker. Skulle bada men när vi kom till där vi skulle vara så märker Markus att han tappat mobil, vi gick tillbaka samma väg men såg den ingenstans. Hade ju flippat och säkert gråtit. Hoppas han hittar den iaf, har ingen att smsa med nu :( hähä.
Men vi gick hem till han, chillade osv. Sen drog vi till tunavallen, dom spelade fotboll och jag kollade. Sen kom pappa vid kvart i elva, kom hem och åt. Sett bb åsånt där nu sova med extremt trötta ben och en extremt trött rumpa.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback