Yeah, I'm smiling but you're not the reason anymore

Hejhej!
Igår då.Vi var ju och åt på allstar åde, nice osv.
Sen när vi kom tillbaka var vi i någon källare och chillade hela klassen sen börja någon klaga för att dom ville sova eller nå så vi fick gå upp.
Vi gjorde inte så mycket snackade lite typ. Sen när alla gjort sig klara så satt jag, ewa, brianna, felicia och Gustav i sofforna och chillade. Och ture låg där också och försökte sova så efter ett tag var vi snälla och gick in i vårat rum. Hade också tandkrämskrig med Gustav, fyfaaan :P
Men vi chillade bara i sängarna, jag ewa och gustav hade en jättebra plan men felicia vägrade att lägga undan mobilen så det gick inte ^^ men vi ritade iaf på brianna pch stoppade tandkräm på henne när hon sov.
Vi spelade spel, väntade på att alla skulle somna och blev störda utav folk som sprang in i vårat rum för att dom aldrig verkar ha sett en tjej och en kille ligga i en säng tillsammans. Söt klass.
Men iaf vid halv fem, fem så skulle vi bara "vila" men alla somnade direkt typ. Sen vid halv sju, kvart i sju vaknade jag utav att jag höll på att frysa ihjäl. Så jäval kallt med fönstret öppet och inget täcke.
Gustav tog mitt täcka och låg på det så ja :P
Men ja lite mindre än 2 timmars sömn är aldrig dåligt sen när man ska upp och jobba.
Men jobbet gick iaf jättebra, kul var det också!
Efter jobbet gick jag och ewa till gina, jag skulle bara köpa ett par svarta bikinitrosor sen snackade vi och bussen kom. Ska sova men inte så länge så jag missar bussen till skolan igen, utvecklingssamtal. Haha orkar inte, säger typ samma sak varje gång. Jaja.
Fan somnar snart i bussen, hejdå. Får väl se om jag får lägga mig på altanen och sova eftersom jag glömt min nyckel.
Ni får bilder sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback