trying not to fall asleep because you're expecting a text from someone

Ponnyn var super som alltid, är dock jävligt missnöjd över min ridning. Dåliga vägar, dålig sits, fel galopp osvosv. Hatar när jag inte är nöjd över min ridning, för vet att jag kunde mycket bättre åså ba åhh. Men svår bana också med en icke utvecklad häst, nästa gång då fixar vi det! Dock vart det inget nerslag eller vägran eller nå sånt så duktig poni.
Red även ut på sunnie med Ida och Jennika, gick bra.
har duschat och ätit nu ligger jag i sängne och lyssnar på musik och smsar med Markus, ska snart stoppa på antingen bb eller en film. Får se!
Kanske går ut en promenad med hunden sen om jag orkar, tror dock att jag inte kommer orka gå upp ur sängen.. jaja hejdå!
All we need is love ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback