Taggad till tusen

Nu fan ska jag få lite nya kläder! Ska göra om tråkiga kläder jag aldrig använder till roliga kläder man kan visa sig i ;) jag och ida har ju fått en symaskin av våra fina päron, bättre finns inte.
Så imorgon ska jag fixa mig shorts, som varit jeans tidigare men sprack (woopsii) och några t-shirts jag ska göra om till linne. Får väl se hur det här går :P lägger ut bilder ifall det blivit bra!
Men nu måste jag ta och sova, musiken i öronen och allt känns underbart. Förutom rix fm kassa musik. Dom flesta låtarna är ju bara skit, jaja duger att somna åt.
Sen taggar vi ju sommarlovet va? Känns helt sjukt, på riktigt. Fyfan vad det kommer bli nice! Har även planer för årets första dopp med min fina pojkvän, får väl se om det kommer någon solig dag så man inte dör helt.
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback