Svar!!

Hejhej!
Asså fattar inte om du var oseriös eller inte.... men tack ifall du var seriös :3 Svarar iaf om du nu var seriös, Tränad och tränad vet jag väl inte men jag försöker träna så mycket jag orkar för att få kroppen jag vill ha. Men har varit sjuk nu och inte kunnat träna på ca 3 månader och efter det har jag haft väldigt dålig kondition, tappat muskler osv så jag har precis börjat (innan jag blev sjuk på nytt).
Sådan mage som jag har? jag gör inte så speciellt mycket bra saker för att få min mage att bli fin. Dock har jag börjat äta nyttigare (enligt mig är det nyttigare) för förut tjockade jag hela tiden, åt massa godis, glass, läsk åsånt onyttigt. Har slutat med läsk helt, bara om jag inte orkar hämta vatten. Sen godis äter jag mindre ofta, glass slutat med helt nästan också. Sen äter jag mycket grönsaker/frukter, försöker undvika onyttiga saker åså. Sen tränar jag på våran sit-up bänk, trampmaskin, armhävningar och lite annat om jag orkar, sen är jag ibland ute och går/springer med hunden och Ida. Så rider jag ju flera dagar i veckan, oftast flera hästar och sen fixar i stallet med mockning, sopa, fylla vatten osv, och ja, det är jobbigt för er som inte tror att det är jobbigt med ridning åde :P Sen är min mage såhär konstig, den sväller upp när jag dricker mjölk och syns väldigt mycket när jag ätit att jag ätit, hähä kanske låter konstigt.
Sen gör jag väl inte så mycket mer, när jag blir helt frisk ska jag köra gärnet och träna och äta BARA nyttigt! Får se hur det går!
Pinsamt nu om det var en oseriös fråga men nu fick ni svar ändå :P
frukt är gott som fan också!
-
hähä vart sugen att göra en smoothie, ska gå och göra en nu hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback